Alla inlägg under augusti 2008

Av soli - 21 augusti 2008 15:32

Min fuwa-film verkar vara en hit på you tube. Anyway, hittade en film som jag önskar att jag filmat. Den kombinerar min förkärlek till Fuwas samt när folk ramlar och slår sig (tänk AFV).

Chuckel, chuckel.

Av soli - 20 augusti 2008 12:47

Det mest fantastiska och största i mitt liv har hänt!!!!


Igår när vi var på OS igår, så var kungafamiljen där! Jag tog en suddig bild på läktaren där ded satt. 


Idag var jga och Kim och handlade presenter på Yashow och då, precis bredvid oss står de!!!! Kungen, drottningen och Carl Philip! Är det inte fantastiskt, så säg?!? Drottningen prutade på pärlor och C-P såg totalt uttråkad ut. Smygtog en bild, men fick bara med C-P, tyvärr. Men man kan tyyyp se Silvias hår och Kungens skjorta! Stort!!!! Kim tyckte att det var större att Thomas Gustavsson stod bredvid??

Av soli - 20 augusti 2008 04:46

Igår var vi på OS igen, friidrott i fågelboet, det var varmt, det låg spänning i luften. Final i höjdhopp....


Ifs så gick vi vidare till final i 400 m. Sen var alla kineser helt till sig i 110m häck, då de skrek "Heja Kina" (tyyyyp) så högt att kommentatorerna fick säga till dem att vara tysta. 


Lägger upp en film på det mest rafflande under kvällen. En liten radiostyrdbil som man lägger diskusarna i.

Av soli - 19 augusti 2008 04:37

...min film på Fuwa är en hit på youtube!!!!


Hela 2 personer har skrivit kommentararer på den. Det är helt fantastiskt. SÅÅÅÅÅÅÅÅ, ikväll blir det mer OS och om ni har tur så kanske det blir fler filmer!!!



Av soli - 17 augusti 2008 11:47

Vi har ju en massa bra filmer från igår, bla 100 meters- finalen. Men den har nog alla sett på TV så jag lägger upp en annan film, som är mycket roligare :-).

Som vanligt får jag be om ursäkt för ljudet, och då menar jag den gälla och nasala rösten som hörs.


S: Oh, här kommer de igen! De är så glada. De gör barnen lyckliga!

S: Här kommer alla atleterna.....jga är lite mer intresserad av Fuwa om jag ska vara ärlig.

Av soli - 17 augusti 2008 11:33

Igår var vi och kollad på OS. Vi kom astidigt, kanske lite väl tidigt. Vi kom typ vid 16-tiden och det började vid 19. Det var varmt och mycket folk. Vi var ju så glada när vi fick den här biljetterna. Slutgrenarna på 7-kampen för damer och 100-metersfinalen för herrar. Det var inna Kluft beslöt sig för att sluta. MEN, 6 timmar senare så fick vi iaf se finalen i 100 meter och den var rafflande!!!!

Av soli - 14 augusti 2008 08:29

Just nu är nog min maid hemma hos oss och städar. Jag är som vanligt ute på lunch. På Bookworm, så kan man äta, fika, köpa tidnigar och böcker samt surfa! Hur som helst, det är monsunregn nu, shiiiiiiit. Regnet är helt öronbedövande.

Vi hade egentligen biljetter till rodden idag, men det var under dagen och Tobias ville inte ta ledigt så vi sålde dem till Sunny. Stackars henne, men det kanske blev inställt. Men inte nog med det, hennes man kom nog hem också för att de skulle gå på just rodden. Nu kanske de istället kan få spendera lite tid med varandra istället :-)

Det jag kom att tänka på är dock, tänk om det regnar så här nu på lördag. 

Av soli - 13 augusti 2008 15:07

Jag åker till Sverige den 22a och åker tillbaka hit den 29e, ifall det var någon som inte visste det. Ska hålla ett tråkigt seminarium för att jag ska disputera i slutet av november.

/Tjockis

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards